Dit middel is in BElgie verkrijgbaar, zou goed werken tegen zomerexceem en jeuk bij paarden. Het is een kleur en geurloze vloeistof. Wat ik vreemd vind is dat er helemaal niks op zo'n fles staat vermeld, er staat dus niet op wat er in zit, hoe vaak en hoe je het moet gebruiken, of dat je moet voorkomen dat je er zelf huidcontact mee hebt, wachttijd enz enz . Het is toch vreemd dat zoiets zonder gebruiksaanwijzing verkocht mag worden, je weet niet eens of het middel is geregistreerd, wat erin zit, wat het doet met je paard ? Wie van jullie kent dit middel en wat vinden jullie ervan dat dit zomaar verkocht mag worden ?
Mijn tante heeft het gebruikt bij haar paard met zomerexceem. De eerste keer op een klein stukje gedaan en een uur gewacht. Paard kreeg gelijk rode bultjes! Ze heeft haar paard gelijk gewassen en toen trok het wel weg. Ze heeft het overigens gelijk weg gegooit.
Het is zowiezo al raar dat iets zonder gebruiksaanwijzing wordt verkocht. Ik raad het daarom ook zeker niet aan!
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-13 16:50
Dat is dus ook mijn punt, je weet totaal niet wat erin zit, en ik snap ook niet dat het zo door een DA verkocht mag worden, want het is waarschijnlijk niet eens geregistreerd.
Ik heb er nog niet eerder van gehoord, moet ik toegeven.. Er zijn genoeg middelen op de markt met wel een duidelijke ingredientenlijst en gebruiksaanwijzing, ik zou daarvoor kiezen