scheerapparaat voor paarden en honden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Majken

scheerapparaat voor paarden en honden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 21:24

hallo !
Mijn moeder en ik denken eraan om een scheerapparaat aan te schaffen voor de paarden. Nu vroegen we ons af of er een scheermachine was waarmee je ook de honden mee kunnen doen, aangezien we anders er 2 moeten kopen..
zoja, welke is niet al te duur, en fijn ?

steph94xx

Re: scheerapparaat voor paarden en honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 21:28

Liscop lady werkt perfect ook voor onze landseer (google) en licht in de hand succes

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 23:50

Ik kan je echt de Moser max45 aanraken en dan bij zooplus bestellen daar is hij het goedkoopst als het goed is. Hij is ontzettend krachtig, ken zelfs mensen die er hun hele paard mee scheren. Hij is echter zo handzaam dat hij (althans in mijn ogen) ook onder de tondeuses mag vallen :)). Hij is ook zeer degelijk.

http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... els/100949

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 16:47

voor honden heb je andere messen nodig als voor paarden.

ik heb een aesculape tondeuse. fijn ding, heb je zowel paarden als honden messen voor. maar ik gebruik hem bij het paard echt als tondeuse, ik zou er niet een heel paard mee scheren, dat duurt veel te lang.

geen idee of je voor de grote aesculape ook hondenmessen heb. is niet het goedkoopste apparaat, maar wel onverwoestbaar en super fijn.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:23

loulou schreef:
voor honden heb je andere messen nodig als voor paarden.

ik heb een aesculape tondeuse. fijn ding, heb je zowel paarden als honden messen voor. maar ik gebruik hem bij het paard echt als tondeuse, ik zou er niet een heel paard mee scheren, dat duurt veel te lang.

geen idee of je voor de grote aesculape ook hondenmessen heb. is niet het goedkoopste apparaat, maar wel onverwoestbaar en super fijn.

Niet altijd hoor ;). Met die moser kunnen zowel paarden als honden geschoren worden :). Er zijn uiteraard voor verschillende vachttypen andere kopjes bestelbaar :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:31

De dierentondeuse van de Lidl kan je prima je hond mee doen en heel geschikt voor paardenbenen.Alleen die waren alweer een tijdje geleden in de aanbieding,weet niet of ze ze nog steeds hebben.

liselot2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:57

Onze hond wordt ook met de moser geschoren en is ook voor fijn voor de paardjes