Helaas is het nu een klere zooi en moeten de paarden van de weides af... We hebben nu meer dan 1 hectare sloot..... Ze moeten nu helaas de bak in met minder ruimte totdat het helemaal droog is. Maar dat duurt nog even want veel regen voorspeld volgende week
Hier is het SPEKGLAD helaas.. Gisteren heeft het flink gedooid met als gevolg veel water, en vannacht heeft het toch nog een paar graden bevroren.. Hopen dat het snel verder dooit vandaag, komende nacht zou het gewoon boven 0 blijven, dus dan zou morgen toch alles eens weg moeten zijn hier in het zuiden. Maar nu is het in ieder geval nog spekglad hier buiten, manlief is al een paar keer bijna onderuit gegaan met de hond uitlaten net hihi
Mi_Amore
Geplaatst: 28-01-13 09:30
Ook hier alles spek, maar dan ook SPEK glad!
Ik weet niet goed wat het leukste is, vrieskou zodat je niet kan trainen, of blubberzooi, zodat je ook niet kan trainen Geef mij dan maar de vrieskou...
Mij maar de blubberzooi want dat gaat tenminste nog weg..gewoon nog ff geduld hebben!
Nicole
Geplaatst: 28-01-13 09:53
Over 1 a 1.5 week gaat alweer vriezen.. Zal niet te blij zijn want komt in februari best nog wel een strenge tijd van hart vriezen denk ik zo.. En misschien ligt er in maart weer heel veel sneeuw haha
Ik heb toch liever dat het vriest en strak blauwe lucht + zon en dan -7 dan nu vieze prut weer zwaar bewolkt alles nat en onbeperkt regen de hele dag door en dan +7 is.
Hier bij ons is het prima in de bak, eindelijk weer kunnen trainen, yes. Helaas is de regen minder prettig en die voorspellen ze weer. Ik heb ook het liefst de lente, nog zonder muggen enzo.
Florushet
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-13 22:29
Het was inderdaad 2 dagen mooi en toen een modderbad, dat vind ik niet zo erg maar mn shet helaas geweldig, want hoe viezer je bent hoe meer je gepoets en aandacht je krijgt en dat vind ik dan op een bepaald moment weer wat minder.
Maar gelukkig is dat hier boven op de Veluwe zo weer weg!