Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Claudia1993_ schreef:Is het niet glad dan?
Ik zelf zou liever niet rijden op een harde bodem, zeker niet als het ongelijk is.
Hooguit stappen en een klein drafje maar ik zou er liever niet eens opstappen.
Galopperen zou ik sowieso niet doen.
Dan maar even vakantie, maar dat is mijn mening hoor.
Ben benieuwd hoe anderen er over denken.
Ik zou het dus niet doen, of alleen stappen en een rustig drafje kan misschien wel. En zeker niet te scherpe bochten rijden, kan erg gevaarlijk zijn. banketstaaf schreef:ik durf het eigenlijks ook niet met zo'n harde grond maja hele weken niet rijden lijkt me ook niks. We gaan ook vaak op buitenrit, iig 1x per week, kan dit nu ook niet dan?

NiKip schreef:Met dit weer rij ik wel gewoon buiten. Probeer op vlakke ondergrond te blijven en de galop laat ik zitten.
Ik heb het geluk dat ik dicht bij strand sta. Daar is de ondergrond altijd wel ok
zelfs geen bos, of ruiterpaden, moet altijd langs de weg rijden en de berm is allesbehalve vlak
Zelf rijd ik in een buitenbak, deze is nog steeds heel mooi vlak en niet glad.. Maar vind het toch een beetje spannend, stom eigenlijk want op een harde ondergrond op buitenrit kun je tenslotte ook stappen/draven. Denk dat ik dus wel gewoon gebruik ga maken van de bak maar zonder de galop mee te nemen. 
maar soms doet ze dat nog wel eens, net of kijkt ze niet altijd waar ze loopt. Rianne_ schreef:In een weiland zou ik niet snel doen met vorst..Zelf rijd ik in een buitenbak, deze is nog steeds heel mooi vlak en niet glad.. Maar vind het toch een beetje spannend, stom eigenlijk want op een harde ondergrond op buitenrit kun je tenslotte ook stappen/draven. Denk dat ik dus wel gewoon gebruik ga maken van de bak maar zonder de galop mee te nemen.