tips voor scheren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

1991lisanne

tips voor scheren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-12 20:08

Hallo,

Kan iemand mij tips geven hoe ik het makkelijkste de onderste gedeelte van de benen kan scheren?
ik kan niet echt zijn been optillen want dan laat hij zich zelf vallen..

Alle tips zijn welkom!

MiniEqui

Re: tips voor scheren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 10:14

laat hij zich ook vallen wanneer je niet aan scheren bent, want dan lijkt het me dat je daar eerst aan moet werken of iets..

sowieso is het altijd oefenen en lastig die onderbenen, dus denk ook oefening baard kunst,
verder rustig en geduldig blijven

enomis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 10:16

je kan m toch ook zn hoeven uitkrabben? of hoe doe je dat dan? en net wat Cpinnetje zegt: oefening baart
kunst! en rustig blijven...

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 11:19

tondeuse? die is kleiner en kan je dus makkelijk scheren zonder benen op te tillen.
Anders bij achterbenen net als met krabben op de knie zetten. een had been vast, andere scheren.

1991lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 11:47

hee sorry van me late reactie. maar kreeg geen berigtje dat ik nieuwe reactie had..
maar hoeven krabben gaat steeds beter en mag hem steeds langer vast houden. Ik had de benen niet netjes gedaan maar zag je eigenlijk vrij weinig van.. Hij staat nu al weer zo dik in zijn haren dat die waarschijnlijk binnenkort nog een keer mag. Dus dan zal ik eens kijken met de tondeuse.

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 15:00

tondeuse scheert wel een stuk korter he. niet dat je straks verschil hebt kwa vachtlengte. Ik heb de benen van beneden naar boven gewoon opgeschoren met het scheeraparaat. Geen problemen. Heb daarbij ook zijn benen niet opgetild.