volgens mij kunnen de maten van een borstbeschermer wel verschillen per merk. welk merk had je in gedachten? ik neem aan dat dit online toch wel terug te vinden om zijn.. Ik wil je wel graag waarschuwen om dagelijks de beschermer na te kijken. Ik weet uit ervaring dat dit flinke wonden op en rond de schoft kan veroorzaken als hij gaat schuiven. Dus mijn advies, hoewel ik natuurlijk niet weet of dat haalbaar voor je is: is gewoon een andere deken met een goede pasvorm. Vooral de Horseware dekens (mijn persoonlijke favoriet zijn de Amigo dekens) hebben een super pasvorm en heb hierbij nooit of te nimmer schuurplekken, welk ras of model paard je ook hebt!
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties. Mijn winterdeken is qua pasvorm goed. Maar ik had als tussendeken een 0 grams regen deken met een 200 grams onderdeken eronder. En deze beginnen erg te schuiven. Hij kreeg al kale plekken op zn schouders. Inmiddels heb ik mijn dikke winterdeken al op gedaan, dus heb ik het nu niet nodig. Misschien moet ik dan voor tussendeken een andere kopen ipv een borstbeschermer. Nogmaals bedankt voor de ervaringen die jullie delen.