Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan niet helemaal vinden wat ik zoek.
Gezien mijn merrie vorig jaar in een teddybeer is veranderd en daarna moeite had met het verharen in de lente wil ik dit jaar toch een winterdeken voor haar aanschaffen.
Daarnaast staat ze overdag buiten, dus een regendeken is ook geen overbodige luxe.
Nu ben ik vorig jaar al een beetje aan het kijken en zoeken geweest, maar de dekens die ik heb geprobeerd (merken niet opgeschreven, dom
) zakten bijna allemaal over haar schoft en gingen dus vastzitten of ze kreeg een schuurplek op haar schouder/borst.Na een paar dekens maar besloten om haar gewoon als teddybeer buiten te laten staan xD en als ze erg nat was van de regen dan maar niet te rijden (leg liever geen dekje/zadel op een natte rug).
Het is een merrie met een vrij hoge schoft en maat 185 van dekens normaal gesproken.
Ik denk dat dekens met een smalle halsopening het beste voor haar zijn, vorig jaar heb ik een deken met een halve hals geprobeerd maar die ging heel erg trekken en schuren op de schoft.
Hieronder foto's, hopelijk helpt dit om een beeld te vormen.
Alle tips/ideeen zijn welkom, weet nog wel dat ik vorig jaar een bucas van een stalgenoot heb geprobeerd, maar die zakte ook achter haar schoft.

http://i259.photobucket.com/albums/hh31 ... 260127.jpg
Dank je wel