ideale zweetdeken voor paard dat veel zweet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Silver_Bolly

ideale zweetdeken voor paard dat veel zweet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 21:40

ik ben op zoek na een zweetdeken voor mijn paard. ze zweet erg snel en ik wil haar dit jaar niet scheren aangezien ze daar te fris van word. nu zoek ik dus een deken die veel zweet op neemt en ook nog redelijk snel.

just_kiki

Re: ideale zweetdeken voor paard dat veel zweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:50

wollen deken

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 19:57

Ik zou eerder voor een cooler deken gaan. Risico van een wollen deken is dat hij teveel gaat nazweten als temperaturen nog wat hoger liggen dan hartje winter.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 20:04

Ik zou voor beide gaan :D Voor als het nog niet zo koud is een cooler. En als het echt kouder wordt een wollen deken. En bij voorkeur dan zelfs 2 van beide. Ik heb ook altijd zon zweetmonster gehad, en moest na 10 minuten de zweetdeken wisselen omdat die doornat was.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 20:12

Met je eens! Wol is voor de koudere dagen heerlijk.

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 20:52

De allerbeste zweetdeken is nog steeds een zuiver scheelwollen deken. Dus geen wol mix, maar echt zuiver scheelwol.

Deze dekens zijn vreselijk duur, maar absoluut de allerbeste kwaliteit die er is :j . Ze nemen gigantisch snel enorm veel vocht op :) .

Ik heb een gewoon model maar er staat nog steeds eentje met hals op mijn verlanglijstje <3 . Zuiver scheerwol is alleen bijna niet te vinden en gewoon erg aan de prijs.......