Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
emma525 schreef:Als er erge weersvoorspelling zijn wordt mijn deken ook zeiknat en loodzwaar. Dan laat ik hem af, insecten kunnen namelijk niet in de regen vliegen.
Olympus_ schreef:Je hebt wel een vliegendeken die waterdicht hoort te zijn: de buzz-off rain van Bucas. Stalgenootje heeft hem echter al 2x teruggestuurd omdat het deken zo lek als een mandje was. Voor kleine buitjes is het misschien genoeg maar de stortregen houdt het niet tegen.
Ik lees ook even mee, de fries is ook allergisch voor alles wat prikt, maar die haal ik ook regelmatig zeiknat uit de wei met een loodzware deken.
C_arola schreef:Ik weet niet wat voor vliegendeken je het beste kunt nemen. Wat je wel hebt als je een vliegendeken met grotere gaten neemt is dat deze vliegendeken niet goed beschermt tegen vliegen omdat ze kunnen prikken in die gaten.
Kun je anders geen regendeken nemen die niet gevoerd is? Waar de regendeken ligt kunnen de vliegen niet prikken omdat de deken helemaal dicht is.