Yu staat nu alleen nog maar onder de overkapping te gillen uit frustratie omdat ze heel graag wil grazen op de wei en naar haar shettevriend (die 3x zoveel haar heeft, dus een stuk minder last
) wil, maar daar helemaal gek wordt van het gekriebel en doodmoe van het slaan, stampen, schudden en happen om ze kwijt te raken
Vorig jaar stond er ook nog een grote zwarte ruin bij d'r in de wei die het meeste over zich heen kreeg (die maakte zich er niet zo druk om) maar dit jaar is mijn paard de l*l... ze is van zichzelf wel een beetje een drama queen maar ik kan me op dit moment goed voorstellen dat ze het helemaal zat is 
Nou ben ik absoluut niet op zoek naar iets onmogelijks, maar ik zie door de bomen het bos niet meer..
Ik ben niet van plan om 100 euro uit te geven aan een vliegendeken, maar heb wel een paar eisen:- de buik moet beschermd worden, dus incl. buikflap
- ze houdt van rollen, dus hoewel er hier geen deken-slopers lopen moet ie wel sterk zijn!
- goede bewegingsvrijheid (zoals loopsplitten)
- schuurt niet op de schoft/borst
- wordt niet te warm
- ik weet dat uiterlijk het minst belangrijk is... maar het liefst een beetje een 'normale' kleur (niet knalblauw oid
) zoals grijs of beige..Daarnaast is het altijd lastig met de pasvorm aangezien Yu geen standaard verhouding heeft (zeg maar 120-180, dus kort en breed), ik ga voor de zekerheid altijd uit van 185 omdat ze ook nog wat groeit en breder zal worden, maar misschien weten jullie een vliegendeken die speciaal geschikt is voor quarters/paints of andere brede paarden?
Ik kwam deze tegen en die is ook niet zo duur: http://www.luba-paardendekens.nl/produc ... uba3236-3/
...maar kan nergens recensies oid vinden van mensen die ze gebruiken
heeft iemand ervaring met deze dekens? Vallen ze groot of klein?Diezelfde vraag heb ik voor de dekens van QHP, zoals deze: https://www.ruitershoponline.nl/index.p ... 71&lang=NL
Laat aub weten met welke dekens (liefst in een lage-normale prijsklasse..) jullie goede/slechte ervaringen hebben!! Eigenlijk wil ik er vandaag of uiterlijk morgen al een bestellen zodat ik 'm volgende week heb
Alvast bedankt!!
Ik weet nu zeker dat ik een deken ga aanschaffen want vliegenspray werkt niet eindeloos lang en ik kan moeilijk elk half uur opnieuw gaan sprayen