Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een vliegendeken met een los halsstuk wat ook over het hoofd gaat. Er zitten 4 uitsparingen in voor de ogen en oren, het ziet er eigenlijk uit als zo'n ridderdeken waar alleen de neus onderuit komt. Weet niet hoe ik het anders uit moet leggen, maar weet iemand waar ik zo'n deken kan bestellen / Kan op internet niks vinden, dus als iemand iets weet of te koop heeft in maat 195 !
tamary
Geplaatst: 12-06-12 23:09
Sleazy's heten ze wel. http://www.snuggyhoods.com/Index (eczeemdekens) of een westernwinkel, daar worden ze nl vaak gebruikt om paarden schoon te houden voor shows.
HTM
Geplaatst: 12-06-12 23:10
even zoeken op sleezy paard bij google, en je komt heel wat tegen, weet niet of je dat precies zoekt, wat dat is wel strak spul, en knelt de manen.
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-12 23:25
Ik zoek wel het model van een sleezy, maar dan gewoon in vliegendekenstof zal ik maar zeggen, niet zo fijn als een exceemdeken want het is om mee aangespannen te rijden.
Ik denk dat je dan beter af bent met een rij-vliegenmasker en een vliegendeken in 2 delen voor mentuig.
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-12 23:41
Ik heb nu zo'n deken en die werkt super, maar weet niet waar ik die kan kopen want ik heb hem bij de kar gekregen die we hadden gekocht. Losse deken en masker, dan gaan die dazen nog altijd net achter de kaaklijn zitten en dat heb je met die deken niet.
tamary
Geplaatst: 12-06-12 23:44
Grotere maat deken nemen en aan masker naaien/stuk van andere deken er tussen laten zetten.