Niet giftige vliegen spray?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Niet giftige vliegen spray?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:20

Hoi bokkers,

Ik denk dat dit topic 10390483934 over vliegen en dazen is, En wat goed helpt. Nu is mijn vraag dus het zelfde máár ik wil geen giftige rommel op mijn paard. En om het nog makkelijker te maken. Heb ik een schimmel waardoor ik geen spray wil die zwart is. Want ik wil mijn schimmel graag wit houden.

Dus wie o wie heeft een oplossing voor mij? (dekens wil ik liever niet aan dus wil ik eerst nog even wat spray's proberen)

groetjes Nina

Peerke_

Re: Niet giftige vliegen spray?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:23

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:25

Peerke_ schreef:
De kindervliegenspray :j

Die is zeker niet giftig, en het is een bijna doorzichtig middeltje dus zal niet vlekken.
Wel prijzig :')
https://www.peerkeruitersport.nl/paard/ ... vlieg.html

Maar werkt deze ook? Want dat vind ik ook een zéér belangrijk aspect van vliegenspray

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:28

Jaa, voor zover ik het kan beoordelen werkt deze, heb er ook nog nooit negatieve reacties op gehad.

Het is een heel sterk vliegenmiddel waar iets aan toegevoegd wordt wat het minder gevaarlijk maakt. Zou je het per ongeluk in je ogen spuiten, is het even vervelend maar het kan geen kwaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:32

Peerke_ schreef:
Jaa, voor zover ik het kan beoordelen werkt deze, heb er ook nog nooit negatieve reacties op gehad.

Het is een heel sterk vliegenmiddel waar iets aan toegevoegd wordt wat het minder gevaarlijk maakt. Zou je het per ongeluk in je ogen spuiten, is het even vervelend maar het kan geen kwaad.

Ik doel vooral op niet giftig voor het paard. Dus ik zoek iets op basis van natuurlijke olieen. Ik ben namelijk van mening dat dingen als vee rust, wel de vliegen dood. Maar ook niet gezond is voor het paard waar je het op spuit.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:36

Het is ook veilig voor de pony :j

Ik heb er ergens een duits foldertje van liggen, daar staat in dat je het zelfs in een paard zijn drinkwater kan gieten.
Het is er echt op gemaakt om veilig te zijn voor zowel kind als de pony.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:38

Oke dankje! ik ga even kijken. Op dit moment heb ik ook nog iets anders op het oog. Dus even kijken wat ik ga proberen

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:38

Even naar de kruidvat en de eigen merk anti muggen spray halen :j Je gebruikt er iets meer van in verhouding maar het is zeker niet giftig en werkt vrij goed.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 23:04

wij hebben vliegenspay die niet vlekt!
Speciaal voor schimmels, en om op dekjes en dekens te spuiten.
Door geen beesten, maar houd ze wel heel goed uit de buurt.

Staat nog niet op de site, maar als je interesse hebt kan ik het je wel even sturen.

Eithne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 01:36

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 00:51

Befix heeft ook hele goede! Die heeft doorzichtige en donkere dacht ik..