Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:Dan heb je geen "echte" zwarte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou hem gewoon lekker bruin laten worden. Vind een mooie bruine net zo mooi
vieniemuis schreef:Ja in de winter heeft hij sowieso wel dekens op hé, ik wil gewoon liever geen deken op in de zomerEn de jury oordeelt heus wel op het kleur hoor :p Niet allemaal, maar je hebt er . En dat zou inderdaad niet mogen, maar het is soms wel zo... Mijn lesgeefster rijd met 2 paarden eigen kweek. Ze hebben allebei prachtige gangen, allebei prachtige paarden, de ene is zwart, de andere is lichtbruin. Het zijn halfzusjes dus ze lijken wel op elkaar. Wij vinden allemaal dat ze met de lichtbruine VEEL beter rijd, en dat de bruine ook gewoon beter loopt, afwerkt, ... En toch haalt ze altijd de beste punten met de zwarte ... Omdat ze er gewoon ook mooier uitziet... En het was ook niet alleen voor op het wedstrijd gaan dat ik het vroeg, want zoals ik zei, ik ga er zelf niet eens mee op wedstrijd
...
vieniemuis schreef:Ik heb niet gezegd dat ik een vos niet mooi vind hé, ik had zelf bijna een vosje gekocht, maar heb dan afgehaakt omdat hij teveel op zijn voorhand gereden was... Ik bedoel het ook helemaal niet zo ... Voor mij is de hoofdreden vooral omdat hij een zwart hoofd heeft maar de rest is bruin, en je ziet zo 'plekken' op de overgangen van zwart naar bruin, en dat vind ik nu gewoon helemaal niet mooi ...
Thea_Ste schreef:http://www.sportbizz.nl/library/1262977356_res1.jpg
Met een vos bereik je niks![]()
groeten,
een vos eigenaar![]()
TS, je paardje word wel weer zwart hoor deze winter, en of hij wel of niet wint op wedstrijd hangt vooral van jouw ruiter af! begrijp wel dat het je 'dwars' zit dat je paardje verkleurt, ik zie zelf ook graag zwarte paarden
996981 schreef:vieniemuis schreef:Ik heb niet gezegd dat ik een vos niet mooi vind hé, ik had zelf bijna een vosje gekocht, maar heb dan afgehaakt omdat hij teveel op zijn voorhand gereden was... Ik bedoel het ook helemaal niet zo ... Voor mij is de hoofdreden vooral omdat hij een zwart hoofd heeft maar de rest is bruin, en je ziet zo 'plekken' op de overgangen van zwart naar bruin, en dat vind ik nu gewoon helemaal niet mooi ...
Geloof iedereen hier nou maar... je plaatsing op wedstrijden heeft niets maar dan ook niets te maken met de kleur van je paard. Je wordt beoordeeld op je rijerij en de africhting van je paard. Wedstrijden zijn niet een soort van pennymodeshow...