Zij heeft zo al verschillende paarden die ermee geholpen zijn. Maar helaas zoals bij elk product is het, denk ik, afhankelijk van paard tot paard. Ik ken ook iemand waarbij het paard er geen effect op gaf dus tja tis weer geen 100% product.
Denk gewoon dat het de moeite waard is omdat het zo makkelijk in gebruik is, 1 keer erop doen en je merkt wel of er effect is of niet.
Tja ik probeer het alvast, vanavond gaat het 1e pipetje erop tussen zijn oren (want daar is nog geen jeuk). Dus morgen kijken of hij aan zijn frou jeukt en anders tegen de avond de 2 andere pipetjes erop (ga eerst even in totaal 3 pipetjes gebruiken en kijken naar zijn reactie want heeft gevoelig huidje).
Duimen maar en hou jullie op de hoogte maar zoals ik al zei ik ga ook even cortisone gebruiken. De cortisone is in zeer lage dosering dus bijwerkingen zijn miniem. Ze heeft me ook gevraagd of mijn pony dik was want dikkere paarden hebben een groter risico op hoefbevangeneid bij cortisone therapie. Hij is gelukkig aan de toch wel schrale kant, ben ik even blij met zijn 25% arabier afstamming
. Trouwens het MOET gewoon even, hij schuurt TE erg en ik woon helaas ook nog eens aan rand van het bos
.
Laatst bijgewerkt door sjojo op 22-05-12 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt