Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Britty schreef:Nadat mijn Haf bevangen gestaan heeft, staat ze sindsdien met de Greenguard op. Eerst had ik een "goedkoper" model, maar ik kreeg het idee dat ze daar niet erg goed door kon ademen. Het klonk een beetje asmatisch, zeg maar. Daarom heb ik (na een week testen) de greenguard aangeschaft en hier ben ik heel tevreden over. Oke...de eerste dagen zijn ze er niet happy mee. Maar de mijne gebruikt hem nu 2 jaar en ze ondervind er geen hinder aan. Of tenminste: die indruk wekt ze niet. Ze staat ook lekker te grazen. Na het opdoen van de Greenguard en het overstappen op armer hooi, is ze gelijdelijk aan 120 kilo afgevallen. Ze krijgt de Greenguard nu aan, tot de weides bijna kaal zijn. Daarna doe ik hem af, omdat ze op een echt korte wei met een korf op niet meer binnen kunnen krijgen.
Ik hoor van meer mensen dat paarden wondjes e.d. krijgen, maar daar heeft de mijne gelukkig geen last van. Alleen haar snorhaartjes op haar bovenlip zijn wat beschadigd, maar daar komen we wel overheen...