Ik ben opzoek naar een exceemdeken voor mijn paard/pony,
Ik heb nu elk jaar een bruine deken, Nu zou ik graag een opvallende of fel gekleurde exceemdeken willen hebben.
Mocht je er een hebben, Of verder ideen hebben
Hoor ik dat graag
Groetjes !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
http://i39.tinypic.com/2igg8qg.jpg Breezke schreef:Gewoon een paar ruiterzaken afgaan of een bokker die een leuke voor je heeft? Lijkt me wel niet zo verstandig om een felle kleur te pakken. Mij is altijd verteld dat insecten eerder naar felle kleuren toegaan omdat dat weer te maken heeft met bloemen etc. Of dat nu 100% waar is bij paarden weet ik niet, wel bij mezelf.
Romana01 schreef:

elisa_beth schreef:ja ik zou voor zilver/goud gaan, in sommige catalogen vind je ook nog leuke exceemdekens maarre op de manege waar ik rijd had vorig jaar een paard een heel fel vliegendeken op de wei het bleef maar achtervolgd worden door de andere uit pure ellende moesten de eigenaren het deken eraf halen![]()
Ik hoop dat dat bij jou niet zo zal zijn want een fel deken vind ik ook mooi
WildJes schreef:elisa_beth schreef:ja ik zou voor zilver/goud gaan, in sommige catalogen vind je ook nog leuke exceemdekens maarre op de manege waar ik rijd had vorig jaar een paard een heel fel vliegendeken op de wei het bleef maar achtervolgd worden door de andere uit pure ellende moesten de eigenaren het deken eraf halen![]()
Ik hoop dat dat bij jou niet zo zal zijn want een fel deken vind ik ook mooi
Oke ik ga geen roze doen ofzo maar Blauw of Grijs