Helaas ben ik (en meerdere met mij) er niet aan ontkomen dat er een hoop spulletjes op stal bevroren zijn. Dus denk aan spullen zoals anti-klit, shampoo, sweet-itch enz. enz.
Ik vroeg me af of deze spulletjes straks na ontdooien nog gewoon bruikbaar zijn of dat het straks flink inkopen doen wordt?
Mijn anti klit is/was ook bevroren.. Heb hem nu in de keuken staan, hij is weer ontdooit en hij werkt nog prima. Dus voor shampoo en alle andere vloeibare verzorgingsproducten zal dat ook wel gelden.
mijn medicijnenkastje moet ik denk ik wel even uitspitten wat nog wel en niet bruikbaar is. Zonde had ik denk ik even mee moeten nemen. Maar goed het is niet anders.
Wat met zonnebloemolie? Is dat nog oraal bruikbaar na de dooi?
Siers83
Geplaatst: 09-02-12 22:48
Hoop ook dat alles nog bruikbaar is straks. Hoe zit het met voer eigenlijk, heb nog niet gekeken in de tonnen maar zal ook wel bevroren zijn. Is dat nog goed als het weer ontdooid is?
Ik weet wel dat mijn blikje cola die er nog stond , niet meer goed is. Kwam in mn hokje en de cola zat aan het plafond en al , blikje was opengeknapt door de vorst. Wist eigenlijk niet eens dat ik die nog had staan
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-12 22:55
Heb vandaag het hele zooitje maar naar huis gehaald. Meeste ontdooit goed, enkele dingen wat minder. 1 verpakking ook open gesprongen. Even zien wat die straks uiteindelijk echt gaan doen.
Ik heb toevallig vandaag de staart van mijn merrie gewassen (ze gaat zaterdag naar een andere stal). De shampoo was ook bevroren, die heb ik 5 minuten in een emmer met warm water gezet en ik kon het zo weer gebruiken. Maar de medicatie moeten we wel even goed checken idd.
Ships, bedenk me net dat ik nog wormspuiten in de stalkast heb liggen, zullen de prullenbak ook wel in kunnen.
CouCou
Geplaatst: 10-02-12 12:47
Bigone, eerst effe lezen of ff da vragen. Straks gooi je ze weg terwijl je ze nog kan gebruiken, dat zou zonde zijn. Misschien moet je ze alleen sneller geven, op korte termijn, maar ja...