In de bevroren bak vind ik dat een beetje eng voor de benen en uitglijden, ben wel benieuwd wat anderen doen?
Ik vind het een beetje onzin om 15 euro te gaan betalen om mijn paarden ergens af te gaan longeren en dan weer naar huis
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij vind het niet erg als ze wat onrustig is, en ik wel. Anders had ik haar zeker tot het einde van de vorstperiode stil moeten zetten, dus ben hier heel blij mee.
daffodil schreef:Ik had m eerst ook stilgezet hoor, dacht hoe lang kan dit duren??? Maar ja dit wordt me te lang dus ik ga maar weer aan de slag....
Ervoor kon ik al niet rijden doordat de doorlopende regen een soort drijfzand had gemaakt en dat leek me neit goed voor de pezen.Nouvel schreef:ja maar op de weg loopt je paard niet op het harde constant in een wending...
als een paard constant achter elkaar op harde bodem in een wending loopt is dat niet heel fijn voor de gewrichten...
maar goed, het blijft zo, je moet wat met dit weer en dan is het gewoon iedere keer afwegen wat wijs is, want stil staan is ook niet alles...
Lekker gegalopeert, niks aan hand. Als longeren niet mogelijk is dan is het denk ik toch het best om op die manier op te stappen.

Maitu schreef:Ik maak mbv strooizout een onbevroren longeercirkel in de bak! Werkt prima...
maar een trekker heb ik niet dus ik kan hem niet loshalen.
Die loopt in vrijheid echt geen energie eraf, dat laat ie mij doen, de eikel
Urielle schreef:Maitu schreef:Ik maak mbv strooizout een onbevroren longeercirkel in de bak! Werkt prima...
Sleep je dat er echt doorheen of mik je het er gewoon op? Want dat laatste wil ik uiteraard wel proberen danmaar een trekker heb ik niet dus ik kan hem niet loshalen.
De bodem is vlak, wel wat hoefjes erin, maar de paarden durven echt niet te lopen door de hardheid, vandaag mijn heetflikker gelongeerd en die liep al snuivend in een kort sukkeldrafje hahaha![]()
Jotoma, hij staat momenteel 24 uur per dag buiten, speciaal zodat hij toch kan bewegen, maar dit is het type paard wat de hele dag op een plek staat en vervolgens in de training doet alsof hij drie weken opgesloten heeft gestaanDie loopt in vrijheid echt geen energie eraf, dat laat ie mij doen, de eikel
![]()
Barcelano, ik zat idd te twijfelen, miosschien JUIST nu erop nu hij weinig kan en dan wat stapwerk, aan de andere kant als ie toch explodeert gaat dat nu natuurlijk 100% zeker fout, en dan op die hard bevroren grond vallen,.. brrrr! En ja, de explosie krijg ik toch een keer en dat heb ik liever niet op concours, mijn record staat op 10 meter rondspringen en weer naar huis wegens nare val
Dus ja....Dubio