Fleece deken Eskadron wie heeft er een?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Fleece deken Eskadron wie heeft er een?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 20:54

Ik heb een Eskadron fleecedeken via Ebay gekocht. Maar nu vind ik de fleece een beetje vreemd.. alsof hij al gewassen is. Mijn moeder zegt dat er nogal verschil in fleece zit dus ben ik benieuwt of er ook bokkers zijn die deze deken ook hebben en wat zij van de fleece vinden? Het gaat om deze deken:
Afbeelding

Mijn deken:
Afbeelding
Afbeelding

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 20:58

Ik heb ook een Eskadron fleece wiebertjes deken (castor/flex/beluga) maar die van mij ziet er anders/mooier uit.

tinkergirl89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 20:59

ja ik heb m!
Heb m gekocht vorig jaar op equitana indoor.
Kan niet zeggen dat ik er problemen mee heb gehad.
Hij absorbeert goed, en ligt ook lekker op mijn meisie (en dat is nogal wat voor een tinker;))

Heb m alleen nog nooit gewassen, dus weet niet of t daarmee te maken zal hebben?
de jouwe lijkt wel vaal gewassen :x

_Aurora_

Re: Fleece deken Eskadron wie heeft er een?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 20:59

ik heb de deken ook en vind het super kwaliteit. Het fleece is bij mij heel erg mooi!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:01

Ik heb hem ook maar dan in een andere kleur.
Die van jou is inderdaad vaak gewassen. De kwaliteit is normaal gesproken heel mooi. :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 21:02

Ik heb de deken op ebay gekocht als nieuw met labels. Moet morgen maar even een mailtje samen stellen en naar de verkoper sturen :j

_DP_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:04

Ik heb deze ook de berry-coffee. Ik vind hem ontzettnd zacht en "glimmend" uitzien. Zelfs na meerdere malen gebruik. Ik heb de mijne nog niet gewassen. Ik vind hem er wel anders uitzien dan de mijne. Zo pluizig.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:05

Ik heb geen fleece, maar een dralon :) Blijft mooi!

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:23

Is het geen namaak? ik vind de blauwe drie hoekjes namelijk veel groter lijken dan op het witte paard of zie ik dat helemaal verkeerd?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 21:29

Als het namaak zou zijn dan zouden ze het niet als Eskadron mogen verkopen. Er zitten labels aan en zo'n Eskadron merkje. Zal er zometeen wel even een foto van maken.

De wiebertjes zijn wel het zelfde als die van het witte paard. Ik heb er 4 geteld van beneden naar boven. De deken is ook een stuk kleiner dus dat zal wel kloppen. Ik heb een maat 115/165

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:31

Glossi schreef:
Als het namaak zou zijn dan zouden ze het niet als Eskadron mogen verkopen. Er zitten labels aan en zo'n Eskadron merkje. Zal er zometeen wel even een foto van maken.

De wiebertjes zijn wel het zelfde als die van het witte paard. Ik heb er 4 geteld van beneden naar boven. De deken is ook een stuk kleiner dus dat zal wel kloppen. Ik heb een maat 115/165

Ooh oke! ik denk dat je idd het beste de verkoper kan mailen! wist trouwens niet dat je op e-bay paarden spullen kon kopen

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 22:20

Kaartjes en logo:
Afbeelding
Nog een close upje:
Afbeelding

su72

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 17:52

Ik heb er ook een, alleen een andere kleur.
Volgens mij is er niks mis met jouw deken hoor, geloof dat de mijne er in het begin ook zo uit zag.
De fleece ziet er inderdaad een beetje anders uit dan "doorsnee fleece" maar het is van prima kwaliteit.
Ik vind alleen de pasvorm bij de schouders niet zo geweldig maar dat is weer een ander onderwerp.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:06

Ik heb een hele collectie eskadron, ik zie persoonlijk met jouw foto's niets mis :) Van welke verkoper komt het?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 19:13

Hij ziet er verwassen uit? De fleece is erg raar. Of is de fleece van deze deken gewoon heel anders? Ik heb ook een bruine Eskadron fleecedeken. Deze fleece is wel gewoon net als andere fleece dekens. Verkoper is reitstiefel- kandel.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:21

ik zie niks verwassen? heb je het over de kleuren of het gevoel van de fleece zelf? Kandel verkoopt echte eskadron, dus nep is hij zeker niet. Het is wel zo dat je bv verschil in fleece ziet tussen de verschillende modellen en verschillende collecties. Het ene seizoen al wat zachter of dikker dan het andere.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:24

Ziet er imo ook prima uit! Dat de kleuren van de eskadron foto donkerder zijn als je wiebertjes deken zegt niks :n Hij is dus niet verwassen maar gewoon een stuk lichter als op de foto

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 19:38

Lovey_ou, heb niets over de kleuren gezegt. De kleuren zijn op de foto ook niet zo mooi, camera stond niet helemaal goed in gesteld.

Het gaat me om de fleece hoe die eruit ziet. Net of het verwassen is. Maar daarom plaats ik dit topic ook. Om te weten te komen of dit gewoon heel andere fleece soort is of omdat hij verwassen is of misschien een fabrieksfoutje is.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:18

Voor zover ik kan zien is er niks mis mee hoor :) ik heb eskadron dekens die er zo uitzien, maar ook die er gladder of juist nog groffer uitzien. Nieuw uit de winkel dan he

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:19

mijn deken ziet er ook geloof ik zo uit hoor! Een open/pluizige fleece neemt meer op dan zo'n dichte. Mijne voelde super super zacht toen ik hem kocht(eigenlijk nog steeds)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 20:28

Dan is er dus niets mis met mijn fleecedeken. Hij is idd open en pluizig. Bedankt!