Dit gaat altijd goed,maar ieder jaar vind ik het toch spannend en daarbij niet erg gezellig voor mijn gezin en visite
Zomers staan ze op een groot weiland in de polder met schuilstal,het schijnt daar erg rustig te wezen wat betreft vuurwerk maar er is geen toezicht.
Nu heeft het door mijn hoofd gespeeld om ze daar vrijdag naar toe te brengen en ze zondag of maandag weer op te halen zodat ik ook eens de jaarwisseling kan vieren met mijn gezin en de paarden gewoon los kunnen blijven lopen.......maar wat is wijsheid?
Ze staan sinds eind oktober weer aan huis en krijgen nu dus hooi,kan het kwaad als ze zomaar weer volledig aan de gras gaan bijgevoerd met hooi?
Mijn grootste angst is eigenlijk dat ze gepikt kunnen worden omdat er totaal geen toezicht is en een ieder toch binnen zit met oud & nieuw,of is dat een kronkel in mijn brein?
Wat zouden jullie doen,thuis houden of wegbrengen naar het land?
Van de zomer gaan we een nieuwe schuilstal bouwen en dat word er dan een die ik kan afsluiten dus volgend jaar om deze tijd gaan ze gewoon samen op stal en vier ik de jaarwisseling nadat ik ze hooi heb gegeven gewoon binnen! Dus nog 1 x samen knus met mijn pony's het vuurwerk bewonderen hahahaha
.
.. En dan wens ik je alvast een heel goed uiteinde en een mooi 2012 toe!
Succes!