Losse buikflap voor deken, bestaat dat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Donna_

Losse buikflap voor deken, bestaat dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 13:23

Hallo bokkers :wave:

Zoals de topic-titel al zegt: een losse buikflap voor een deken, bestaat dat?

Omdat de prijzen voor een winterdeken met een voering van minimaal 200 a 300 gram én buikflap ontzettend hoog liggen, ben ik uit nieuwsgierigheid eens gaan googlen op een losse buikflap.
Met 0 resultaat...

Wat ik bedoel is een losse buikflap, gevoerd, met aan de buitenzijde een waterafstotende stof (zoals de buitenzijde van een winterdeken).
Het concept lijkt mij zo simpel, een (afgeronde) rechthoek met op beide diagonalen twee banden waar de buiksingels doorheen kunnen. Eventueel in het midden nog een extra bevestigingsmogelijkheid zodat de flap niet snel verschuift.

Is er nou niemand op dit idee gekomen? Dat lijkt mij sterk..
Misschien is er iemand die wel goed kan zoeken en weet waar zo'n losse buikflap te verkrijgen is?

Ik hoor het graag! :)

xMarieke

Re: Losse buikflap voor deken, bestaat dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 14:21

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 14:40

Die had ik al doorgelezen, hij kwam bij google naar boven. Helaas staat daar niets in over losse buikflappen...

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:04

Ik heb het wel vaker gezien in ruitershops, maar weet zo niet waar.

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:10

Ik heb afgelopen week een deken met buikflap gekocht. Een deken met een losse buikflap dus ik kan hem heel makkelijk aan andere dekens bevestigen. Echt fijn want ik was erg aan het twijfelen over de hoeveelheid grams. http://www.voorjepaard.be staat ie op.

Los verkrijgbaar weet ik niet. Volgens mij kan je ze alleen in een geheel kopen. Zat daarvoor al te denken om er een zelf te gaan maken :P