Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dany94 schreef:Ik zoek een zweetdeken voor na het werken, en eventueel ook voor onder mijn winterdeken, voor als de temperatuur echt heel erg gaat dalen zoals ze voorspellen... (of dat gebeurt is ook de vraag) heb het even duidelijker in mijn tekst verwerkt!
Als de winter echt extreem wordt doe ik weer hetzelfde, een gewone wollen 2 persoonsdeken er onder.
Als je rondvraagt heeft er vast wel een of ander oud dametje zo'n deken voor een bosje bloemen liggen!
Bravura schreef:Waarom geen gewone dikke wollen deken zoals die vroeger ook op bed gebruikt werden, 2 persoons? Gebruikte ik vroeger ook altijd. Zo'n deken leg je over het hele paard heen, tot vlak achter zijn oren, dan leg je zijn winterdeken op en maak je vast. Hierna sla je de deken terug, dekensingel er om heen en dan het stuk wat achter de dekensingel ligt rol je nog een keer om de dekensingel heen. Blijft super liggen, veroorzaakt geen drukkingen en je paard heeft een lekkere warme kraag.Als de winter echt extreem wordt doe ik weer hetzelfde, een gewone wollen 2 persoonsdeken er onder.
Als je rondvraagt heeft er vast wel een of ander oud dametje zo'n deken voor een bosje bloemen liggen!