Heiniger Progress of Constanta scheermachine?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NesyD

Heiniger Progress of Constanta scheermachine?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-11 00:31

Hallo allemaal,

Ik overweeg om een scheermachine aan te schaffen (had gedacht eindelijk een paard te hebben welke niet geschoren hoeft te worden, helaas is de werkelijkheid anders).

De scheermachine is alleen voor eigen gebruik (dus 1 tot 2 x per jaar).

Nu zit ik te twijfelen tussen twee scheermachines, namelijk de Heiniger Progress of de Contanta Rodeo, beide scheermachines in een zeer gunstige prijsklasse en beide beweren licht en goed in de hand te liggen een een redelijk laag geluidsniveau te hebben.

Voor welke machine zouden jullie kiezen (of hebben jullie misschien al gekozen)?? En wat was voor jullie de voornaamste reden om net die machine te kiezen?

Evadi

Re: Heiniger Progress of Constanta scheermachine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:42

Wij hebben de Heiniger Handy (Urielle wou de Progress maar die verkochten ze daar niet) en het merk Heiniger bevalt in elk geval goed. Er wordt best veel geschoren op onze stal.

NesyD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 14:44

@Evadi bedankt voor je ervaring/antwoord.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 12:49

ik ben ook aan het overwegen de heiniger progress aan te schaffen, dus lees even mee :D

texeenmaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:55

Ik heb een heiniger progress. Het geluidsniveau is laag, hij ligt makkelijk in de hand en licht in gewicht. Ik vind het zelf een heel fijn apparaat.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:57

ik heb de Heiniger progress, scheer er 40-50 op jaarbasis mee, geluid is vrij stil, licht in de hand, gemakkelijk af te stellen. Tevens is er een onderhoudsservice in NL speciaal voor Heiniger/aesculap (kommer biopharm). Dit vind ik zelf wel prettig, zo weet ik dat hij goed wordt onderhouden (en tevens wordt gekeurd). Tevens stuur ik ook mijn messen naar hun op.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 14:06

Ik heb ook een Heiniger progress en vind het een super apparaat :) redelijk stil, wordt niet zo heel erg warm en hij is niet zwaar om vast te houden. Komt tot nu toe door zelfs de moeilijkste vachten heen.