Ik wou de deken gewoon gebruiken om uit te stappen omdat ze de laatste tijd nogal zweet. Ook omdat ze de hals vaak nat heeft vroeg ik dus wat het handigste is.
Het is niet de bedoeling om haar met deken en al buiten te zetten omdat de deken een beetje aan de kleine kant is en omdat ze een ZE deken om heeft.
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is, zoniet: Brand maar los met jullie vragen!
Xjosee schreef:Ik snap je geloof ik niet helemaal. Wil je gewoon je hele training met een fleecedeken erover heen gaan rijden? of wil je aan het eind van je training, paard afzadelen, fleecedeken erop, weer opzadelen?
Ik zou gewoon je fleecedeken over de achterhand heen leggen, dan goed uitstappen en pas als hij helemaal klaar is helemaal onder de fleecedeken leggen.
Aan de hand kan opzich wel, maar ik wou haar in de bak alvast uitstappen en dan zo terug naar stal.
Angela schreef:Ik zou het ook over het zadel doen. Je gaat toch niet eerst afzadelen, en dan weer opzadelen? Dan kun je net zo goed het zadel eraf laten en alleen met deken op aan de hand uitstappen.