Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mister01 schreef:mijn paarden gaan altijd 's nachts op stal, de rest van de paarden op stal staan wel dag en nacht op de weide.
nu in deze periode zijn er een aantal die al wel 's nachts hun paard binnen zetten, maar ook heel veel die dat niet doen.
het ligt er aan hoe je paarden eronder zijn. hebben ze het koud? is er nog voldoende gras of krijgen ze hooi bij?
voor veulens lijkt het me fijner om zo lang mogelijk op de weide te blijven, hoe meer weerstand ze kunnen kweken.
het is een beetje moeilijk om dat zo te zeggen, ligt echt helemaal aan jou paarden.
xxMaxx schreef:Mister01 schreef:mijn paarden gaan altijd 's nachts op stal, de rest van de paarden op stal staan wel dag en nacht op de weide.
nu in deze periode zijn er een aantal die al wel 's nachts hun paard binnen zetten, maar ook heel veel die dat niet doen.
het ligt er aan hoe je paarden eronder zijn. hebben ze het koud? is er nog voldoende gras of krijgen ze hooi bij?
voor veulens lijkt het me fijner om zo lang mogelijk op de weide te blijven, hoe meer weerstand ze kunnen kweken.
het is een beetje moeilijk om dat zo te zeggen, ligt echt helemaal aan jou paarden.
Haha denk het niet hoor. Deze temperatuur is echt hun temperatuur!