Dit masker heeft geen gaas maar gaten bij de ogen en franje er over heen en dan tot aan de neus dichte stof.
Nou kwam ik laatst thuis en zag Kayleigh haar hoofd aan haar been schuren,met als gevolg dat haar oren uit de oren van het masker waren,de gaten van de ogen bij haar oren zaten en dus de dichte stof voor haar ogen.
Gelukkig dat ik dus op dat moment thuis kwam,anders was ze misschien wel in paniek geraakt en door het lint gegaan.
Nou weet ik dat het Boett masker gaas heeft en tot de neus maar een kleine strook dichte stof.Maar ik vind het gaas zo fijn,kunnen ze daar wel goed door zien en hoe zit het s'nachts,laten jullie het masker gewoon op?dat moet bij Kayleigh wel anders is haar hele hoofd kaal,ze heeft nu wat anders op,maar dat bevalt niet zo.
Ik hoop op wat reakties,alvast bedankt.
Anneke
wou dat ik direct maar wat meer geld uitgegeven had,had me een hoop ellende bespaart.Kayleigh had nl een fikse huidontsteking aan haar hoofd,met zwelling en al,omdat ze alle maskers tot nu toe af kreeg,maar deze dus niet.Kayleigh is 1.55 hoog Tinker en best wel fors,ze heeft maat 5 van het masker,zit nog iets strak maar dat rekt nog wat op.