Hoi allemaal,
Ik wist niet precies waar ik deze vraag kwijt moest, vandaar dat ik het hier neer zet. Sorry als ik het bij de verkeerde neer gezet heb.
Hebben meer mensen een shetlander die eind augustus pas begint te verharen? Sind 1,5 week begint mijn shetlander pas te verharen, gelukkig is hij bijna uit zijn vacht omdat ik er iedere dag er op los borstel.
Gelukkig had mijn pony niet zo'n hele dikke vacht vanwege dat ik in de winter een deken om gedaan heb. (Dat doe ik omdat hij het jaar ervoor in de winter helemaal niet fit was en nu met een deken het super gaat en geen gezondheids klachten meer heeft).
Mijn shettie heeft een maand geleden een wormenspuit gehad, hij krijgt klein beetje kuil (Is er geen kuil dan krijgt hij hooi) met een handje brokjes. (pony brok)
Ter informatie: hij is hoefbevangen, dus ik heb hem niet zoveel in het gras. ik heb hem dagelijks buiten aan het spit of gewoon lekker los lopen dat hij wat kan rondscharrelen. in de nacht verblijft hij met mijn Crusado samen in stal.
Hebben meer mensen dit met hun shetlander? de meeste shetlander maken nu al wintervacht aan, en die van mij verhaart nu nog.. En wat kan ik voor volgend jaar het beste doen om deze grap te kunnen voorkomen? (ik scheer liever niet maar is het niet te voorkomen dan doe ik dat de volgende keer)
Groetjes, Arashah
Het is een shetlander van 16 jaar, oud beestje dus dan verwachte ik ook al dat hij wat moeilijker uit zijn vacht zou komen. Verder is het een slank beestje, heeft een klein buikje (maar dat is iets van shetlanders)
Laatst bijgewerkt door Arashah op 01-09-11 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt