Pagony/premiere/QHP/EJ dezelfde deken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Refagreni

Pagony/premiere/QHP/EJ dezelfde deken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 23:34

Zoals de titel al aangeeft vraag ik me af of de in de titel genoemde merken eczeemdekens echt nagenoeg hetzelfde zijn. Het lijkt er erg veel op, dus vermoedt dat ze uit dezelfde fabriek komen.
Ik heb alleen ervaring met de pagony; prima deken voor weinig geld....maar zag nu een premiere voorbij komen in grijs en dat lijkt me ook wel wat. Van de pagony heb ik maat 185 nodig. Qua ruglengte is de 175 ook goed maar dan hou ik een stuk nek over, vandaar dat ik een 185 neem. :D
De vraag is nu dus of ik van de premiere ook gewoon de 185 kan nemen.

Wie weet raad?

lemanthia

Re: Pagony/premiere/QHP/EJ dezelfde deken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 23:41

ik heb een bruine van premiere.

zou niet weten wat de verschillen zijn.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 08:05

Ik heb het idee dat de EJ wat fijner zit bij mijn paard dan de pagony. Maar dan moet ik ook weer zeggen dat ik twee dekens van EJ heb en dat deze ook niet exact hetzelfde zijn :+

Balou_k

Re: Pagony/premiere/QHP/EJ dezelfde deken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 08:08

Ik heb een qhp winterdeken vind hem zelf erg fijn, paard had geen schuurplekken bleef lekker warm maar zweette er niet in.

HH heb ik een vliegendeken van en vond ik helemaal niks, borst werd kaal en is zo kapot.

Heb nog een zweetdeken van het merk everline en die vind ik zeer fijn!

Refagreni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 09:04

Het gaat om deze deken.
Afbeelding

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 09:20

M'n zus heeft van meerdere merken maar weet wel dat die QHP groter valt bij de hals, wat wel prettiger is. De andere wat ze heeft weet ik niet zo.
Andere stal genoot heeft laatst deze gekocht (staat niet merk bij) http://www.goedkopepaardendekens.nl/win ... ull&id=326 maar die valt klein uit vind ik en paste maar net maar voor de rest zijn ze allemaal wel gelijk vind ik.