Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) KimvdE schreef:Volgensmij zijn dekens inderdaad waterafstotend, en voor een groot deel waterdicht, tenzij het dus met bakken uit de hemel komt. Probeer m anders eens in te spuiten met een waterafstotende spray. Ook goed gekeken naar eventuele schade aan het deken??
Alleen aan de binnenkant van de deken zit een klein gaat in de voering, maar de buitenkant van de deken is nog helemaal heel. reentje13 schreef:Hallo,
Drie jaar gelden heb ik een QHP regendeken gekocht. Ik heb de deken niet veel gebruikt en nog nooit gewassen. Nu heeft mijn pony na lange tijd weer de deken opgehad en nu kwam ik er vanochtend achter dat hij helemaal niet meer waterdicht is. Klopt het dat een deken zomaar niet meer waterdicht kan zijn?
petitparis schreef:de "waterdichtheid" van een deken is eigenlijk afhankelijk van de kwaliteit van de stof, het waterafstotende middel blijft in de ene stof beter "gebonden" en dus langere "lekvrij" dan bij de andere ook al zou je hetzelfde impregneermiddel gebruiken.
)