ik gebruik bij mijn pony best duur vliegenspray maar het werkt niet super. maar bij de welkoop heb je 'veerust' dit werkt wel heel goed. maar ik weet niet zeker als dit ook geschikt is voor paarden
veerust werkt maar een half uurtje dan is het alweer uitgewerkt. ik gebruik zelf flymax voor mijn paard. dat haar ik in frankrijk bij de paardenkliniek. het werkt wel super en hoef het maar eens in de 14 dagen op te spuiten mitst het niet regent. maar daarintegen kost een fles van 1 liter wel 40 euro.
lisa_vita
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-11 15:39
oke, maar dan heb je wel waar voor je geld . ik zou ook eens opzoekgaan
veerust werkt bij mij niet ik zou knoflook kopen bij de paardenwinkel en elke dag tussen zn biks heb ik ook werkt super ! zo gaan de dazen ook niet snel bijten want dat knoflook komt van binnen uit
verus kun je gebruiken en je kunt ook zelf maken met azijn en dettol maar hoe en wat weet ik niet
tine10
Geplaatst: 22-08-11 02:31
Grappig, hier werkt veerust dus echt helemaal niet. Heb ik zijn benen vol gespoten, landen de vliegen nog geen minuut later alweer. Beste middel voor onze paarden is Atex daasspray, geeft wel vieze bruine vlekken, maar ja, is de enige met resultaat helaas.