Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze staat trouwens overdag buiten met het deken maar 's avonds gaat ze naar binnen dus dan heeft ze het deken niet om. RosaGipsy schreef:Hallo,
Ik heb het eczeemdeken van Pagony (te koop bij Divoza). Ik heb hem nu ruim een jaar en hij is nog helemaal heel. Hij werkt ook echt perfect want mijn pony heeft niet meer geschuurd sinds ze dit deken heeftZe staat trouwens overdag buiten met het deken maar 's avonds gaat ze naar binnen dus dan heeft ze het deken niet om.
anneuijttt schreef:RosaGipsy schreef:Hallo,
Ik heb het eczeemdeken van Pagony (te koop bij Divoza). Ik heb hem nu ruim een jaar en hij is nog helemaal heel. Hij werkt ook echt perfect want mijn pony heeft niet meer geschuurd sinds ze dit deken heeftZe staat trouwens overdag buiten met het deken maar 's avonds gaat ze naar binnen dus dan heeft ze het deken niet om.
Hoi, zou je een foto van de deken op kunnen laten zien? Had die deken ook gevonden maar veel mensen zei dat de hals niet goed was blabla, ben erg benieuwd!
. Maar wat zou er niet goed zijn aan de hals? Want ik heb er geen problemen mee. loulou schreef:rambo hoody is een super deken, ik weet alleen niet of ze die ook in kleine maatjes hebben

anneuijttt schreef:RosaGipsy schreef:Hallo,
Hoi, zou je een foto van de deken op kunnen laten zien? Had die deken ook gevonden maar veel mensen zei dat de hals niet goed was blabla, ben erg benieuwd!