hoi hoi zit met een probleem, heb twee shetjes. ze zijn allebei nog en een hele dikke wintervacht moet ik ze scheren ja of nee?? heb helaas een foto van hun.
Laatst bijgewerkt door Fenn op 13-05-11 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel verduidelijkt.
ja dat kan heel goed, ik ga binnekort onze shetlander ook weer scheren aangezien hij heel erg benauwd word van dat enorm mooie weer
khalid
Geplaatst: 07-05-11 23:44
ik moet mijn dekbehaarde shetlander buffel kun je wel zeggen ook elk jaar scheren hoor. Alles word een grote klitzooi, Alles vanaf halverwegen haar buik en dan van haar borst tot aan haar achterbenen, komt helemaal in de knoop! Vooral in 't voorjaar als ze gaan ruien! vreselijk! dus zodra het goed weer is, hup, kaal scheren die hap!
Ik zou inderdaad ook gewoon scheren. Je wilt zelf ook niet met een dikke winterjas met deze temperaturen buiten lopen
shetties
Geplaatst: 09-05-11 23:31
Kan prima, ik heb mijn shet vrijdag ook nog een keer geschoren
Was al de 3e keer deze winter
Ik zag/zie echt dat ze het nodig heeft, want donderdag stond ze te hijgen voor de kar (gewoon training) en zaterdag met de wedstrijd had ze nergens last van
kan gerust als die echt nog in wintervact zit mijn shetlander komt gelukkig wel goed door wintervacht ga hem ook niet scheren aangezien de zomervacht in zicht is.
Ik zou ook gewoon scheren ..Ik heb mijn pony eind febr. ook nog geschoren en was ook al begonnen met verharen , Zit nu super mooi in zijn zomervacht. Niks "beschadigd ofzo''