Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Angela schreef:ik vraag toch echt duidelijk naar ervaringen.... niet naar loze opmerkingen.
Ik geef nu druppels voor dieren (puur pollen) maar deze werken niet voldoende. Ik vraag of er mensen zijn die tabletten geven voor mensen aan hun paard, omdat ik gehoord heb dat dit ook mogelijk zou zijn.
maar een DA kan je toch het best de beste mogelijkheden geven/opsommen waarbij een gedegen studie aan vooraf is gegaan?
mebianca schreef:Ik zou even kijken in het topic headshaking. Daar hebben meerdere mensen hun paarden tabletjes gegeven wat eigenlijk bedoeld is voor mensen met hooikoorts. Volgens mij is alles wel op homeopathische basis wat langs kwam. Ik heb zelf mijn paard ook tabletjes gegeven van Dr. Vogel tegen hooikoorts. Maar ben ermee gestopt omdat we verder gingen met homeopathie.

Angela schreef:mebianca schreef:Ik zou even kijken in het topic headshaking. Daar hebben meerdere mensen hun paarden tabletjes gegeven wat eigenlijk bedoeld is voor mensen met hooikoorts. Volgens mij is alles wel op homeopathische basis wat langs kwam. Ik heb zelf mijn paard ook tabletjes gegeven van Dr. Vogel tegen hooikoorts. Maar ben ermee gestopt omdat we verder gingen met homeopathie.
Bedankt voor de info
Welke dosis gebruikte je? En wat is de reden dat je overgestapt bent?
.. dus gewoon de tabletten gegeven. Maar wij hebben het maar 2x gegeven toen hebben we een homeopaat ingeschakeld. Dus ik weet niet of het helpt ja of nee.. maar moet je maar even in het topic headshaking graven daar vind je meer ervaringen hierover.
Knert schreef:eeuhm een DA heeft daar toch gewoon middeltjes voor die goed zijn voor dieren?
Kosten maken moet je toch, waarom niet gewoon op de juiste manier.
Loop je ook geen risico dat je het verkeerde geeft.
Paarden zijn geen mensen. Zij zitten toch echt anders in elkaar.
IcePrincess schreef:Knert schreef:eeuhm een DA heeft daar toch gewoon middeltjes voor die goed zijn voor dieren?
Kosten maken moet je toch, waarom niet gewoon op de juiste manier.
Loop je ook geen risico dat je het verkeerde geeft.
Paarden zijn geen mensen. Zij zitten toch echt anders in elkaar.
Dierenarts kan ook medicatie voor mensen voorschrijven, als het benodigde stofje er maar in zit maakt het vrij weinig uit of het voor dieren of mensen is, alleen de dosering is aangepast.
Toen ik de eerste keer naar de apotheek ging met een recept van de dierenarts keken ze niet eens raar op, scheen wel vaker voor te komen, ook van andere dierenartsen. Apotheker zat toevallig zelf ook in de paarden en vertelde dat mocht het voorgeschreven middel niet werken ik ook gewone hooikoortspilletjes kon proberen, hij had er al goede resultaten mee gezien. (was een paars doosje, heb de naam niet onthouden omdat ik toch voor homeopathie ben gegaan wat aan lijkt te slaan)