Dekenvraagje >>> Rambo Fly Protector

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Darkness85

Dekenvraagje >>> Rambo Fly Protector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 21:05

Hey. :wave:

Ik heb een vraagje over bovengenoemde deken. Ik heb deze deken vorig jaar gekocht in maat 6.6. Tines heeft van Horseware altijd 6.6. Maar deze deken leek wel een baljurk ipv een mooi aangesloten deken. Ik heb het stuk wat hij overhangt net even opgemeten. Dus het stuk van de inplant van de staart, tot het eind van de deken waar de bovenkant van de staartflap begint. (Het stuk wat zich dus eigenlijk op de staartinplant moet beginnen) Dan heb ik dik 25cm over.

Mijn vraag is dus of ik nu 1 of 2 maten kleiner moet bestellen? Ik heb nu maat 6.6 = 198.
Maat 6.3 = 190 / maat 6.0 = 183.

Als ik naar de opgemeten cm kijk mag ik zeker wel 6.0 (183) hebben. Maar dat lijkt me zo klein omdat hij altijd 195 heeft en van zweetdekens zelfs 205.

Heeft er iemand (met Horseware ervaring) een idee??

Afbeelding

LOLLYYwood

Re: Dekenvraagje >>> Rambo Fly Protector

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 18:36

Volgens mij is het een productiefout of verschillen merken gewoon van grootte en van de dekens..

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 20:46

Het is geen productie fout. Ik hoor er meerdere mensen over...
Laatst bijgewerkt door Darkness85 op 19-03-11 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 20:48

De deken valt naar mijn mening wel een maat groter dan normaal, had voor m'n vorige pony een Rambo SIH maat 6.0 maar van de Fly Protector een 5.9 en ze vallen precies hetzelfde.

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 21:05

Ja zie je wel. Maar valt de deken slechts 1 maat kleiner. Of is het misschien zo dat het er zelfs 2 kunnen zijn? Want hij hangt bij mij echt een flink stuik over..

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 15:44

Ik heb per pb wel naam van een bokker die handelt in deze dekens.. wellicht heeft zij goed advies voor je..
Ik heb het inderdaad vaker gehoord en dan is het advies vaak 1 maat kleiner, maar heb geen ervaring dus durf het je niet te garanderen..
Mocht je deze deken trouwens nog kwijt willen hou ik me aanbevolen O:)

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 16:29

Ik heb vaker besteld bij Josie.. :D Dus ik weet waar ik wezen moet.. :Y)
Maar dat is wel een goed idee. Ik zal dr is PBen.

En mijn deken is niet meer helemaal heel hoor. :D Tines heeft geschuurd in zn stal. En toen is de stof helemaal opgekropen aan een kant op de achterhand. Lijkt net alsof er allemaal ladders in zitten. En omdat ik hem daardoor niet meer voor een leuk bedrag kan verkopen. Hoe ik hem liever zelf.. :oo