Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
justdiesel schreef:Jammer dat het snachts nog zo afkoeld en zelfs een beetje vriest, anders had ik de deken voortaan afgelaten.....
Maar gister zweette ze niet onder de deken dus denk dat ze het dan nog niet te warm heeft...
Annickkii87 schreef:justdiesel schreef:Jammer dat het snachts nog zo afkoeld en zelfs een beetje vriest, anders had ik de deken voortaan afgelaten.....
Maar gister zweette ze niet onder de deken dus denk dat ze het dan nog niet te warm heeft...
Ik denk ook niet dat het goed is als je paardje het warm heeft onder een deken, als ik eerlijk mag zijn. Haflingers hoeven in principe heel de winter geen deken op omdat ze wel wat kunnen hebben, net als shetlanders, ijslanders etc.
Ikzelf heb een appaloosa die bijna geen wintervacht heeft maar die krijgt alleen een deken op 100 grams als het onder de 0 graden is, in principe is het zo dat je (dit geld alleen voor wedstrijdpaarden!!!) pas een deken op hoeft te doen als het onder de 10 graden is.
Denk dus niet dat je je zorgen hoeft te maken dat je haffie het koud heeft, als het midden winter is kan ik me heel goed voorstellen dat je een deken op doet hoor daar niet van