Kan het? Overdag vind ze het heerlijk om lekker zonder deken te rollen en het lijkt dat het heerlijk weer blijft dusseh.. Ze loopt nu 13/7 met een winterdeken 200 grams elke dag min. 1 uur die deken af om te rollen Of iig als het weer/huiswerkdrukte het toelaat.. maar kan ik binnekort niet snachts staldeken 150 grams en overdag niets ? Of is dat te groot verschil?
Ik hoor het wel!
Caira
Geplaatst: 07-03-11 22:42
Zolang het nog vriest zou ik 's nachts nog geen dunnere opleggen! Dan zou ik hem 's morgens afdoen als het mooi weer is en 's avonds weer op. Dat doe ik hier ook.
ik denkt dat je die dunnere wel op kan nu wel op kan doen, ik heb er toevallig gister even over geinformeerd en een hoop mensen die ik ken hebben dat nu ook gedaan
De komende nachten vriest het niet meer hoor. Het heeft afgelopen nacht ook niet gevroren. En iedereen moet voor zichzelf bepalen wat hij doet. Persoonlijk vind ik dat een overgang van 200gr naar 150gr prima kan.
Maar aan jou manier van typen lees ik af dat jou paard waarschijnlijk zo'n zielepiet is die dik ingepakt staat in minimaal 500gr.
whahha grapjas, mijn paarden staan op 1 na (die met artrose)zonder deken en die komen nooit binnen.
Afgelopen nacht heeft het niet gevroren, de nacht daarvoor echter wel 3 graden.
Darkness85
Geplaatst: 09-03-11 23:26
Ik weet dat het de nacht ervoor wel heeft gevroren. Maar jij zei dat het 's nachts nog steeds vriest. En dat is dus niet waar. Maar het valt me idd alles mee dat jij dus natural paardjes hebt..