Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Okky schreef:sorry, maar dat je de zomervacht beschadigd, dat is echt onzin. kijk naar al die grote stallen die doen het ook nu nog. maar als je dat vind..
vakantie zit er helaas eventjes niet in voor mijn paardje.
Okky schreef:sorry, maar dat je de zomervacht beschadigd, dat is echt onzin. kijk naar al die grote stallen die doen het ook nu nog. maar als je dat vind..
vakantie zit er helaas eventjes niet in voor mijn paardje.
sammy1 schreef:zomervacht beschadigen is de grootste onzin,
ik heb vorig jaar mijn merrie rond deze tijd geschoren in het voorjaar heb ik haar weer op het land gezet,en haar vacht was echt niet beschadigd paard heeft in weer en wint buiten gestaan zonder deken.
heeft een mooie vacht gekregen in de zomer,
ik ga volgende week ook scheren.succes ermee
anneliesdj schreef:Kun je doen maar je beschadigd dan wel de zomervacht.
Je kunt je paard ook een week of 3-4 een beetje vakantie geven en daarna weer oppakken. Ik zou het niet de moeite vinden om nu nog te gaan scheren.
Cchanny schreef:Inderdaad,
De meeste paarden komen nu al lekker in de rui. Dat betekend dat de zomervacht er al weer zit.
Hoe die terug groeid, ik heb geen idee.
Mij lijkt het neit echt een goed plan om het nu nog te doen.
Eventjes wat langer poetsen en wat langer uitstappen.
Ik zou het in ieder geval nu niet meer doen.

sammy1 schreef:zomervacht beschadigen is de grootste onzin,
ik heb vorig jaar mijn merrie rond deze tijd geschoren in het voorjaar heb ik haar weer op het land gezet,en haar vacht was echt niet beschadigd paard heeft in weer en wint buiten gestaan zonder deken.
heeft een mooie vacht gekregen in de zomer,
ik ga volgende week ook scheren.succes ermee

. 
anneliesdj schreef:Napie schreef:Dekens worden gesloopt en omdat de vacht een prima transportfunctie van zichzelf heeft, heb ik de dekens ook niet nodig.
Hoe bedoel je dat?
Als je een paard scheert geef je hem toch iets ter vervanging om zich warm te houden?