ik heb een verzorgpaardje, ze is heel lief maar laat haar deken nooit heel, ze bijt het niet kapot maar ik denk dat ze het kapot schuurt, heb het al een paar keer gemaakt, lapje opgezet maar het gaat elke keer terug stuk, je ziet aan de stof dat het van te schuren tegen de muur is wat moet ik doen om mijn dekens tog heel te laten blijven? xs
ik denk dat je het beste eerst achterhaalt waarom ze schuurt... en dan de oorzaak weghalen anders kan je blijven dekens herstellen of nieuwe kopen
Mary_X
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-11 23:01
maar achterhalen waarom ze schuurt, als ze geen deken aanheeft heeft ze dit niet of met zweetdeken, ik heb het ook al veel gewassen maar niets helpt :s
het zou wel kunnen als het steeds hetzelfde materiaal was? heb je geen deken met onderdeken ofzo dat je misschien kunt proberen om een keer overdag een wat dunnere deken op te leggen om te kijken of het misschien echt niet warmte is waar het aan ligt..
Ik denk echt dat de deken haar irriteert. Wat vinden de eigenaren ervan? Kun je niet proberen of ze niet zonder deken kan? Paarden kunnen veel beter tegen kou dan de meeste mensen denken. Zet haar gewoon eens zonder deken en neem een paar keer haar temperatuur op; als ze geen verlaging heeft, heeft ze het ook niet koud.
Mary_X
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-11 16:37
de eigenaars denken dat het van verveling ofzo is, zondar deken gaat denk ik echt niet ze heeft namelijk echt bijn geen winterhaar xs