) is mesten en zijn voerbakjes vullen.Ik ben gisteren geweest, heb zijn stal flink uitgemest en er anderhalve baal vers vlas in gekieperd. Hij heeft in totaal voor 4 dagen brokjes klaar staan. Daarvan is er nu 1 opgebruikt, dus er staat nog voor 3 dagen.
En nu.... sneeuw sneeuw sneeuw... ik heb GEEN winterbanden, wel sportieve brede sloffen onder de auto, dus meer slipgevaar. De weg naar stal wordt NIET gestrooid en het is een weggetje ter breedte van 1 auto met aan 1 kant een sloot (welke bij het nemen van de bocht, mocht je slippen en je rechtuit blijft rijden niet te ontwijken is
) Vlakbij stal zijn het zelfs 2 sloten, dus aan weerszijden...En dus heb ik besloten vandaag maar even niet naar het paard toe te gaan.
En ik voel me schuldig. Omdat ie dan vannacht in een wat vieze stal staat (drollen van vannacht en vandaag) Dat is het enige... Maar ik wil het nu echt niet riskeren, heb ook 2 kids die mij straks om 3 uur gewoon bij school verwachten en moet straks toch erdoorheen naar zwemles... maar daar liggen geen sloten en is (op hier voor het huis na) alles wel gestrooid.Ben ik een watje???
Kortom: wie gaat er in de winter met dit soort weer OOK wel eens een dagje niet naar haar verder compleet verzorgde paard toe? En hoe voel jij je daaronder?
Hoef je je daar ook niet rottig om te voelen

En heb m nog maar een maand of 2, dus moet nog wennen