doeii
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lindsay72072 schreef:Laanbanaan schreef:Wij gebruiken geen strooizout, maar dat zout wat je door koeienvoer heen doet. Weet even niet hoe het heet. Het werkt ook bij ijzel 10x beter dan strooizout en is een stuk goedkoper.
oke waar zou je dat misschien kunnen kopen???
lindsay72072 schreef:Ik heb met m'n moeder strooizout gekocht voor op de trailer waar mijn pony in kan omdat het nu heel de tijd al sneeuwt maar nu vroegen wij ons af voor als mijn pony er aan ging likken ofzo en hij het dan lekker vond of dat dan niet heel erg slecht voor hem is![]()
doeii
kvika schreef:hoop wel dat de trailer achter een auto staat of anders zo is neer gezet dat hij niet kan kiepen....
maar daar zal je zelf ook wel overna gedacht hebben.
laanbanaan, is dat niet gewoon zout?
gr.
daffie1986 schreef:lindsay72072 schreef:Ik heb met m'n moeder strooizout gekocht voor op de trailer waar mijn pony in kan omdat het nu heel de tijd al sneeuwt maar nu vroegen wij ons af voor als mijn pony er aan ging likken ofzo en hij het dan lekker vond of dat dan niet heel erg slecht voor hem is![]()
doeii
Ik mag hopen dat de trailer toch wel vast zit aan iets? Wat voor pony heb je? Als het die haflinger is op je profielfoto, dan kantelt de trailer namelijk als hij de laadklep oploopt. Waarom inderdaad zout? Als je er even 2 keer per dag een bezem doorheen haalt is er niks aan de hand toch?