Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dat is toch niet raar? Juist lekker warm. Mits alles goed pastlynne_berna schreef:Ik deed dat nooit, gaat veelste erg schuren. Gewoon 1 warmere deken op.
Mijn dekens schuren nooit!Suus schreef:Ik vind 2 dekens over elkaar überhaupt niet normaal. Een paard is gemaakt om zichzelf warm te houden. Ligt er natuurlijk wel aan in welke omstandigheden je paard staat.

Pally schreef:Die van mij staat al een tijdje met 2 dekens op.
Voor de mensen die dat onzin vinden: Als ik dat niet doe krijgt hij best wel veel last van zijn rugspieren.
lijs1990 schreef:Pally schreef:Die van mij staat al een tijdje met 2 dekens op.
Voor de mensen die dat onzin vinden: Als ik dat niet doe krijgt hij best wel veel last van zijn rugspieren.
Heb je er al eens aan gedacht of je paard wel goed is rechtgericht?
Als het paard gezond is en goed bereden wordt heeft hij geen dekens nodig tot min 10.
Een hond doe je toch ook geen deken op?
en die wonen meestal in huis. Als ze dan uitgelaten worden kunnen ze bewegen en krijgen ze het niet koud. lijs1990 schreef:Pally schreef:Die van mij staat al een tijdje met 2 dekens op.
Als het paard gezond is en goed bereden wordt heeft hij geen dekens nodig tot min 10.
_Daniquee schreef:lynne_berna schreef:Ik deed dat nooit, gaat veelste erg schuren. Gewoon 1 warmere deken op.
Waarschijnlijk verkeerde maat, of geen goede dekenMijn dekens schuren nooit!
Ik heb er nu 350 grams opliggen (Pony is geschoren!) Maar krijgt als het echt heel koud word er nog een deken bij op.
Me paard heeft een 250 grams deken opliggen.
PS: Heb de nieuwe BR dekens, die ventilerend zijn.
lijs1990 schreef:Pally schreef:Die van mij staat al een tijdje met 2 dekens op.