doen jullie dekens om als je pony/paard het hele jaar buiten staat?
Ik niet ik was gewoon even benieuwd of veel paardenliefhebbers het doen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
noukiie92 schreef:mijn pony heeft ook geen deken op maar stel dat het echt heel koud wordt en het regent hard kan ik hem dan een winterdeken op gooien. Het is een shet
LindaLinda schreef:noukiie92 schreef:mijn pony heeft ook geen deken op maar stel dat het echt heel koud wordt en het regent hard kan ik hem dan een winterdeken op gooien. Het is een shet
Een winterdeken zou ik zeker niet doen. Je shet zit waarschijnlijk behoorlijk in z'n vacht, dit isoleerd goed. Als het heel hard regent zou je kunnen overwegen een regendeken op te doen. Heeft je shet een schuilstal? Dan zou ik die deken ook niet gebruiken. Shetjes hebben een prima wintervacht om de winters door te komen.
Helmoni schreef:Maar mag ik nu weten wat ik fout doe dan? Mijn paard stond te rillen dus heb ik de deken op gedaan, ook nagevraagd bij de dierenarts die haar heeft gecontroleerd voor haar rug. En ja mijn dekens passen prima. Ze heeft het de gehele week goed gehad met de deken, ik heb eronder gevoeld elke dag. Alleen vandaag stond ze een beetje te zweten eronder, dezon schijnt ook, en het is ook totaal niet koud vandaag.