Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Doordat er zó veel sneeuw lag, heb ik prima kunnen rijden als één van de weinige op stal
. Op de GOEDE stukken heb ik zelfs gedraafd én gegaloppeerd!! Het is wel zo dat ik beter kon rijden op een laag versgevallen sneeuw dan sneeuw die eerst was gesmolten en daarna weer aangevroren was, die stukken werden spek en spekglad
. Overigens kun je helemaal prima rijden op grasland waar een laagje sneeuw op is gevallen.
. Ik heb er nu al zin in, het is zó mooi in de sneeuw!! Overigens kan dit wel alleen als er écht een goede laag sneeuw ligt. Als de grond eronder namelijk bevroren is en er ligt maar weinig sneeuw, deed het zeer aan de voeten van mijn paard (mijn shet banjerde overigens overal vrolijk doorheen
). Sees schreef:Ik heb vorig jaar het hele jaar met mijn ONBESLAGEN paard en shet buitengereden. Doordat er zó veel sneeuw lag, heb ik prima kunnen rijden als één van de weinige op stal
. Op de GOEDE stukken heb ik zelfs gedraafd én gegaloppeerd!! Het is wel zo dat ik beter kon rijden op een laag versgevallen sneeuw dan sneeuw die eerst was gesmolten en daarna weer aangevroren was, die stukken werden spek en spekglad
. Overigens kun je helemaal prima rijden op grasland waar een laagje sneeuw op is gevallen.
Mocht er dit jaar weer zoveel sneeuw vallen dan gaan we gewoon weer lekker naar buiten. Ik heb er nu al zin in, het is zó mooi in de sneeuw!! Overigens kan dit wel alleen als er écht een goede laag sneeuw ligt. Als de grond eronder namelijk bevroren is en er ligt maar weinig sneeuw, deed het zeer aan de voeten van mijn paard (mijn shet banjerde overigens overal vrolijk doorheen
).
Dat was namelijk wel heel erg glad.
dus nog steeds niet kunnen rijden.!
migomirre schreef:Voor morgen een heerlijke buitenrit gepland. Je moet gewoon even goed kijken waar je langs kan, ik laat mijn paardje kiezen waar hij zijn voeten neer wil zetten. aan welke kant van het pad.
Vind het zelf heerlijk, maar ook mijn paardje vind het heerlijk. Morgen voort eerst de pony mee op buitenrit! denk dat die het ook heerlijk vind!