Wat is jullie oplossing hiervoor? Of gewoon niet rijden?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dorieeen schreef:voor het rijden een poosje op stal zetten? zodat de modder opdroogt, dan flink poetsen dan is het meeste er wel uit denk ik,
Pinkey schreef:dorieeen schreef:voor het rijden een poosje op stal zetten? zodat de modder opdroogt, dan flink poetsen dan is het meeste er wel uit denk ik,
ik heb hetzelfde probleem
dit is echt geen oplossing, duurt wel een uur of 2 voordat het is opgedroogd. zoveel is er niet te doen daar
Als het echt erg is maak in het schoon met water. als je paard nat is is het niet erg en wat modder af en toe is ook geen ramp
Zondag was mijn poown ook helemaal zwart. ben uiteindelijk maar met haar gaan fietsen want het was echt te erg.
Succubi schreef:Wat is dat toch met dat water??
Waarom zou je in vredesnaam je paard met water "schoon"maken??
Als je in je broek piest is het warm, zodra jij naar buiten stapt word je broek ijskoud hoor, dus warm water gebruiken is onzin.
PBA_ schreef:Stof en modder vind ik toch wel een groot verschil.
marise83 schreef:Wij hebben ook alleen koud water en toen ik haar afspoot van de week, voelde ze super warm! Je legt er toch een dekje op en regenwater is ook koud
Succubi schreef:Met borstelen en water maak je alleen de vetlaag kapot en waarom? (want schuren zal het niet doen).