Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gewoon een goed winter deken en eventueel een deken wat daar nog onder kan
(hoewel een shetland deken natuurlijk wel goedkoper is..)
Nu heb ik al een regendeken, en ik ben bezig met een 150 grams deken aan te schaffen (dat was al voor de zekerheid), dus ik zou als ik mezelf was (
) nog een 300 grams deken aan schaffen.
vannah schreef:persoonlijk zou ik het niet doen, gewoon omdat je zijn natuurlijke jas eraf haalt.
die vacht houd hem heerlijk warm wat hem energie bespaart.
dekens vind ik toch een heel gedoe.
volgens mij kun je als je met je vingers goed tussen zijn vacht voelt best voelen of hij nog op gewicht is.anders kun je hem natuurlijk ook eens per week oid opmeten rond zijn buikje...
succes ermee iig!!
Fleuribelle schreef:Als je hem scheert dan zal hij meer energie nodig hebben om warm te blijven. Ondanks dat je hem dan een deken op doet. Als je hem een keer per week goed bevoeld, kun je het volgens mij goed in de gaten houden.
).
Alleen hij komt maar langzaam aan, en ik ben wel zo'n angsthaas dat ik weer denk dat hou afvalt, terwijl dat waarschijnlijk niet zo is. Daarom wil ik het zo precies kunnen meten, maar het idee van de buik opmeten vind ik heel goed!
gootje12 schreef:Mocht je toch nog willen laten scheren , kan je hem toch altijd half laten scheren.Vooral omdat hij voor de sulky loopt. Doe je een racestreep, dan hoef je er ook niet zoveel dekens op te doen en...... je kan toch voelen of hij aankomt.