De mijne staat nog lekker in de opfok, en die krijgt dan ook geen deken op die mag z'n eigen dekentje gaan maken (wat die ook keurig doet overigens).
Maar goed volgend jaar moet ie toch aan het werk, en dan wil ik dus toch wel met dekens gaan werken. Juist om niet zo'n teddy beer te krijgen. Nu moet ik wel toegeven dat die afgelopen winter ook niet heel dik in het haar zat toen ik hem voor het eerst zag (begin jan.), maar goed volgend jaar wanneer die OHZ gaat en aan het werk gezet wordt wil ik gewoon niet een echte wintervacht hebben. Dus dan een deken op!
Nu wil ik eigenlijk deze winter eigenlijk de dekens aanschaffen wanneer ze afgeprijsd gaan worden. Kopen vlak voor de winter vind ik enigzins wat te duur / zonde, omdat ik nu ook de kans ervoor heb.

Met mij zijn zeker meer mensen die op 'koopjes jacht' zijn, en wellicht nog niet zozeer deze winter al dekens nodig hebben maar die al wel vast in willen slaan. Dus lijkt het mij wellicht handig / leuk om de aanbiedingen met elkaar in de gaten te houden en die hier te delen!

Groetjes