Ervaringen Harry's Horse dekens.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sanowa

Ervaringen Harry's Horse dekens.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 20:37

Wat zijn jullie ervaringen met de harry's horse dekens?

Ik heb net een regendeken 0 grams gekocht met fleece en die ligt zo mooi op m'n haflinger.(van HH)
Moet dus nog een dikkere deken erbij kopen voor als het wat kouder word.
Maar omdat deze deken zo mooi ligt zit ik te denken om van de Harry's horse dus een dikkere te kopen.

Mijn ervaringen zijn eigenlijk met Harry's horse dat de kwaliteit wat minder is (o.s m'n rijbroek)
En ik zou het jammer vinden als ik hem maar 1 jaar kan gebruiken.

Wat vinden jullie?

cruesli

Re: Ervaringen Harry's Horse dekens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:40

Ik was ook geen fan van HH spullen, maar sinds vorig jaar heb ik een HH regendeken en waar alle andere (ook dure) merkdekens stuk gaan, scheuren, singels of bilkoorden stuk gaan, is deze nog helemaal prachtig heel. Super sterke dekens met een mooie pasvorm, ik ben er helemaal enthousiast over!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:40

mijn hh winterdeken is heel fijn, gaat ook niet echt snel kapot,ik heb hem nu een jaar en er zit nog geen gaatje in!

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:42

Ik heb nu voor het 4e winterseizoen mijn HH dekens op mijn paard zelfs na proffesioneel reinigen nog steeds 100% waterdicht. Pasvorm blijft ook super. Schuren niet en zijn ook bijna niet kapot te krijgen! Heb 4winterdekens/regendekens van HH en totaal geen klagen!

Bamm__Bamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:43

ik heb ook een 0 grams regen deken en ben er zeer tevreden over.
hij is nu 1 jaar oud en als nieuw.
ik zou zo weer een kopen

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:45

Hier ook een fan van HH.
Dit word het derde jaar dat die van mij een 0 grams regendeken van HH op krijgen. Met de duurdere merken deed ik nooit langer dan 1 jaar.
Alleen de broeken zijn bagger.

pamelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:47

bij mijn Connemaramerrie zit de HH winterdeken super goed en ben er dik tevreden over.

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:51

hier nog een fan, heel erg tevreden over de pasvorm van de schouders altijd...past perfect bijmijn dametjes!
en voor de prijs hoef je het niet te laten en als het dan nog een paar jaartjes meegaat hoor je mij niet klagen hoor

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 00:44

ik heb mijn hh 0 grams regendeken net laten herstellen (en wassen, waterdicht maken)
Door een speelse ruin waren er wat beschadigingen ontstaan vorig seizoen.

Echter deze was al tweedehands aangeschaft en heeft daarna 3 seizoenen op mijn paard gelegen.
Reparatie (kontflap vastnaaien, stiksels bij borst weer vastzetten en 1 gaatje) kostte me 11 euro, daar kan ik geen nieuwe van kopen lol, en de pasvorm is gewoon zeer goed op mijn paardje.

300 gr. winterdeken ook van HH, we gaan het 3e seizoen in ermee en moest 2 gaatjes laten maken (ook 11 euro).

Ofwel ik ben zeer tevreden met HH

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 00:49

Fan :)

De loopsplitten zijn handig voor mijn brede Groningers, de dekens zijn oersterk en ze zijn niet duur in aanschaf.
Goedkoop is goed koop, deze keer :)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 01:32

:wave: Nog een HH dekenkoper meld zich.
2 winterdekens van HH , en vliegendekens van HH met alles erop en er aan, (nek,buikflap,masker, enorme staartflap) 1 zomerdeken(rest pagony en nog een merk). Fleece dekens van HV polo.
Ben over HH zeer tevreden, wil er nog een regendeken van want m'n Piaffe ruitersport regendeken is op nu. En m'n keuze ligt zeker bij HH.
Niet al TE duur maar toch goede kwaliteit.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 07:35

Zijn er hier mensen die speciefiek ervaring hbben met HH en flink zwaar gebouwde haflingers?

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:26

Voor mijn fjord gebruik ik ook HH dekens, is ook de enige die hij past, heb er geen problemen mee nog niks kapot gegaan of zo.

Jogi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:33

Ik heb altijd HH dekens!
Ze zijn mooi betaalbaar en ze liggen goed!Als je de goede maat hebt!
Wat betreft de kwaliteit? Mijn paarden slopen hoe dan ook dekens
en dan kunnen ze nog zo duur zijn en sterk, kapot gaan ze toch en dan doet het veel meer pijn
als je een dure deken hebt die stuk gaat :P
Ik heb mijn HH inmiddels al een dikke drie jaar en hij gaat nog steeds mee! Is wel al een paar keer gerepareerd,
maar doet nog steeds z'n werk! En dat met een sloper op stal is wel een goed teken! :D

Groetjes

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:40

Loes'sCorner schreef:
Zijn er hier mensen die speciefiek ervaring hbben met HH en flink zwaar gebouwde haflingers?

Geen Haf, maar wel fiks uit de kluiten gewassen Groningers.
Veel dekens gaan knellen op de schoft en rond de borst :(:) , maar die van HH zitten goed.
Het enige dat hier (na twee winters) mis ging is dat de paarden met hun achterbenen een gat in de zijkant van de deken hebben gemaakt. Ze kunnen zeg maar net op de tippen achteraan komen en bij het opstaan is er zo een gat in gescheurd. Is bij twee HH dekens gebeurd. Komt omdat de HH gewoon wat langer/ beschermender afhangen achter.
Laatst bijgewerkt door Uums op 28-09-10 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:40

hier geen fan van HH dekens, maar dit slaat alleen op de pasvorm. Ze liggen voor geen meter op mijn paard en 't paard van m'n ene vriendin krijgt er schuurplekken van...

maar m'n andere vriendin is er super tevreden over en heeft haar deken toch ook al meerdere jaren ook meermaals gewassen...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:42

Ze vallen wel groot maar dat kwam goed uit met m'n toenmalige (erg brede) fjord. Vind dat ze leuke kleuren hebben en het zijn fijnde dekens.

Binky18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 20:50

helaas heb ik vandaag mijn pony moeten aantreffen met een zeiknatte rug....dikke hoosbui gehad en de pony heeft niet genoeg bescherming gehad aan de hh deken :( helaas! vorig jaar gekocht...maar niet meer waterdicht na het reinigen! iemand tips? of iemand tips voor een goeie nieuwe?

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:01

Een deken krijg je na het wassen nooit meer helemaal waterdicht. Ze worden dan alleen (bij sommige) waterafstotend gemaakt. Met een goede hoosbui werken ze dan niet meer optimaal.

Binky18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:23

HorseTopShop schreef:
Een deken krijg je na het wassen nooit meer helemaal waterdicht. Ze worden dan alleen (bij sommige) waterafstotend gemaakt. Met een goede hoosbui werken ze dan niet meer optimaal.

ze hebben hem bij de wasserette weer een coat laag er over gedaan zeiden ze....maar mn deken is zo lek als een vergiet nu! notebene na 3md gedragen te hebben! zou in staat zijn mn dekend niet meer te laten wassen..

jafotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:27

Ik vind ze erg mooi!
en goedkoop,
helaas zijn ze er niet in de kleinste maten (heb shet met maat 102 ol)
Anders had ik er zeker wat gehad
alleen de halsters...... :n
hij is erg mooi,maar zit heel vaak scheef,dus alleen een show halster,
echt GEEN weide halster!

jientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:30

Ik gebruik al jaren harry horse dekens en dit in verschillende modellen. Ik heb er de regendekens van. Ook heel fijn in gebruik vind ik de high neck dekens. Ze gaan heus lang mee. Enkel de zomerdekens vond ik van mindere kwaliteit. Daar had ik er twee van en binnen de maand waren ze allebei gescheurd.

spiritxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:30

Ik ben wel tevreden met mijn HH dekens. Ik heb mijn staldeken al iets van 5 jaar, en is niet kapot of iets, en ik heb vorig jaar voor 38 euro een waterdichte 200 grams gekocht en die doet het ook nog na een winter.

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:32

Ik heb een onderdeken van HH (100 grams) En ben er super tevreden over! Hij blijft mooi liggen en past goed. :)

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:33

Ik wou net een topic openen over de dekens :D

Ik heb ook de HH regendekens (met fleece binnenzijde) op het oog als startdeken.
Vroeg me af of 600D wel sterk genoeg was namelijk :)