hoeveel grams deken en kale plek op hals

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovepalomina

hoeveel grams deken en kale plek op hals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-10 18:50

Hallo !
Ik heb een New forest ponytje, ik heb nu een deken met 250 grams omdat hij hiervoor ook al best lang een zomerdeken had. Alleen ik hoorde van iemand vandaag op stal dat het vanacht in de stal 6 graden was! Wat mij opviel, was dat hij ook al meteen een iets dikker vachtje had toen ik het deken er af haalde. Wat voor deken hebben jullie nu en hoeveel grams? Ook had ik nog een vraag, mijn pony heeft sinds kort twee kale plekken dicht bij elkaar op zijn half best dicht bij zijn hoofd, het ziet er niet naar uit dat het geschuurd is ofzo, het is ook helemaal niet open. Het kan ook zeker niet van het deken zijn. Wat zou het kunnen zijn? Ik heb er maar een beetje betadine op gedaan voor de zekerheid. Hebben jullie hier ervaring mee?

Alvast Bedankt! Sophie

toewine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 19:43

het is moeilijk te zeggen wat die plekken zijn ik kan het nl niet zien maar als je er over twijfelt zou ik er even een dierenarts naar laten kijken.
En wat de deken betreft ligt eraan wat je met de pony doet en of je der bijvoorbeeld gaat scheren.
Maar de meeste paarden staan nu nog onder een zomer deken of regen deken omdat het overdag nog best warm is