Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Horseware schreef:Als de Amigo te krap is zal de Rhino Original hoogstwaarschijnlijk ook te krap zijn.
De Amigo XL is net nieuw op de markt. Ik heb ze nog niet binnen en dus ook nog niet in het echt gezien, maar het hele idee van de Amigo XL is dat deze beter past op fjorden, haflingers, tinkers, brede friezen enz. omdat de halsopening groter is.
Natasja22 schreef:Horseware schreef:Als de Amigo te krap is zal de Rhino Original hoogstwaarschijnlijk ook te krap zijn.
De Amigo XL is net nieuw op de markt. Ik heb ze nog niet binnen en dus ook nog niet in het echt gezien, maar het hele idee van de Amigo XL is dat deze beter past op fjorden, haflingers, tinkers, brede friezen enz. omdat de halsopening groter is.
Wanneer gaan jullie Amigo XL verkopen en wat wordt de verkoopprijs van een medium?
Bob1976 schreef:Ik net een Rambo XL (oud model, ,via paardendrogist besteld) gekocht. Bij mijn brede Gelder, zit het prima!!
@Horseware: waarom is de Rambo XL er uit? Rambo is toch sterker dan de Amigo?
Horseware schreef:Rumpleteaser schreef:Grappig dit: mijn is door een leverancier verteld dat de Wug juist wat ruimer is dan de Original (Rambo).
Ik heb dan ook een Wug besteld voor een Quarter (brede schouders)
Rambo is een ander verhaal dan Rhino.