Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby
Witoto schreef:Onze paarden staan ook al een tijdje onder de regendeken, komen iedere dag buiten. En als het weer warmer is, zoals afgelopen weekend, dan hebben zij hun vliegendeken op.
Witoto schreef:Naambordjes omdat er bij ons nog wel steeds vliegen zijnen ik heb zo´n vliegendeken met fleece rug zeg maar, vind ik wel fijn voor de ruggetjes. En als het dus slecht weer is krijgen ze de regendekens op.
Mijn paard gaat ook echt uit zijn dak met dazen, dus bescherm hem liever nog maar extra voordat hij de hele wei door gaat rennen.
xTweetyx schreef:ik ga denk ook maar weer eens een 0 grams deken halen,
de vorige hebben ze WEER gesloopt op de wei(we hebben 2 jonge paarden op de wei die ervan houden dekens te slopen......)
kent iemand stevige dekens maar niet te duur.
Witoto schreef:Graag gedaan, kleine moeite..
Wij staan sinds juni op deze nieuwe stal (Putten) en daarvoor stonden wij in Zeewolde en daar had je eigenlijk geen last van vliegen etc omdat het daar altijd zo waaide..
Witoto schreef:Werkt zo´n dazenval echt goed?
Het paard van mijn mannetje vind ze ook niet zo erg, maar die van mij gaat lopen rennen. Nou dat is ook niets.. Dus dan maar gewoon een vliegendeken op. Maar zonder hals of zo, dat gaat dus wel goed. Is gewoon een gek paard.
Gebruikers op dit forum: Saaams en 0 bezoekers